שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

כיצד מתבצעת הרכישה באתר צמידיי אמוג'י?

הזמנת הפריטים מתבצעת באמצעות חנות און ליין. זוהי לא עוד חנות אינטרנטית, אלה זו שתספק הנאה רבה למשתמשים. לאחר צפייה במוצרים המוצגים בהתאם לקטגוריות שונות, ניתן להעביר את הפריטים אל סל הקניות.  לחיצה על אייקון הסל שנמצע בחלק הימני עליון של האתר, יאפשר צפייה בפריטים שעודכנו וכן להוסיף או להסיר.

לאחר שתאשרו את המוצרים תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים (כתובת, טלפונים זמינים למשלוח והערות לשליח) וכמובן פרטי אמצעי תשלום. הרכישה באתר מאובטחת באמצעות התקנים המחמירים ביותר, והיא נוחה לכל דורש.

כיצד ניתן לשלם עבור הרכישות שבוצעו באתר?

האתר מספק חוויית רכישה אינטרנטית. כמו בכל אתר המאפשר רכישת מוצרים באון ליין, ניתן לשלם בכל כרטיס אשראי וכן באמצעות חשבון Pay Pal.  בשלב זה לא ניתן לבצע רכישות במזומן.

מהם זמני אספקת המוצרים?

הקנייה ב-צמידיי אמוג'י מהירה ופשוטה, וכך גם מתבצעת האספקה. השליח יגיע לכתובת אותה תציינו בהזמנה תוך 2 ימי עסקים בלבד, עבור רובם המוחלט של הערים בישראל.  *ליישובים מרוחקים ומעבר לקו הירוק, המשלוח יצא עם חברת שליחויות בשם "רצ פלוס" וזמני האספקה ישתנו בהתאם.

להיכן אתם עושים משלוחים?

השליחים שלנו מגיעים לרוב חלקי הארץ. במידה והישוב בו אתם גרים לא נמצא ברשימת הישובים, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בלשונית צור קשר או להגיע למרכז הלוגיסטי שלנו לאיסוף עצמי.

מה ניתן לעשות אם לא אוכל להיות נוכח במועד מסירת המשלוח?

המשלוח יכול להימסר גם לאדם אחר באותה הכתובת. במידה ואין מישהו אחר שיכול לקבל את המשלוח, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות, או עם מוקד משלוחים לצורך תיאום מועד חדש.

מה לעשות במקרה ששכחתי את הסיסמה לאתר?

בעמוד הראשי של האתר להקיש על "התחבר" בצד ימין למעלה. לאחר מכן לבחור באפשרות "שכחתי סיסמה?". במסך שייפתח יש להזין את שם המשתמש (אימייל שצוין בעת פתיחת החשבון באתר). לאחר מכן תאמת המערכת את פרטי החשבון, ותשלח סיסמה חדשה לכתובת האימייל שלכם.

האם ניתן לקבל ייעוץ טלפוני בטרם ביצוע הרכישה?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם במענה לכל שאלה או בקשות מיוחדות. התקשרו

ל-077-5040173 או כתבו למייל support@emojibracelet.co.il, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

האם אפשר לרכוש באתר בתשלומים?

כן. ניתן לחלק את הקנייה עד לשישה תשלומים ללא ריבית או עד עשרה בתוספת ריבית.

האם האתר מאובטח?

באתר זה הושקעו משאבים רבים בבניית מערך אבטחה, בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם. הפרטים המוזנים למערכת נשארים חסויים, בעזרת שימוש בשיטות אבטחה ומערכות הצפנה מהמתקדמות בעולם. העברת המידע מהמחשב האישי שלכם אל שרתי האתר, מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL - Secure Socket Layer ). שיטה זו מערבלת את תוכן הנתונים והופכת אותם לרצף חסר משמעות של סימנים, אותיות ומספרים שלא ניתן לפענחם.

קיבלתי הזמנה לא נכונה, מה עלי לעשות?

במידה ונעשתה טעות בהזמנה יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו במספר 077-5040173. לאחר ברור קצר, נתאם שליחות חדשה והמוצר אותו הזמנתם יגיע אליכם ללא כל עלות נוספת.

האם ניתן לשנות את ההזמנה לאחר שבוצעה?

ניתן בפניה למוקד השירות הטלפוני בטלפון 077-5040173 או במייל support@emojibracelet.co.il

מהם נהלי ביטול הזמנה?

על-פי חוק הגנת הצרכן, ניתן לבטל הזמנה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההליך מתבצע בהגעה למרכז הלוגיסטי עם המוצרים שהוזמנו. לאחר בדיקה נעניק זיכוי מלא לכרטיס האשראי או חשבון הPay Pal באמצעותו בוצעה הרכישה.

האם ניתן לאסוף הזמנה באופן עצמאי?

ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן "איסוף עצמי" בשיטת המשלוח. האספקה מתבצעת בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, יש לתאם טלפונית במספר: 077-5040173. לצערנו, לא ניתן לקבל הזמנה ללא תיאום מראש. עמכם הסליחה.

המרכז הלוגיסטי שלנו נמצא בבית נור (קומה 3), דרך העצמאות 43 כניסה א,יהוד מונסון. נשמח לראותכם.

הגיע מהר

מוצר מדהים

תודה

נואה,

אני מרוצה מאוד

כל הכבוד לכם

ליאל,

תודה רבה!!!!

מדהים.

עדן, לקוחה מרוצה

^