שאלות ותשובות

Q?

האם ניתן לבוא לאסוף את ההזמנה שלי? אם כן, מאיפה ומתי?

A.

ניתן לבצע הזמנה באתר ולסמן "איסוף עצמי" בשיטת המשלוח. האיסוף יתבצע רק על ידי המזמין בהצגת תעודת זהות וכרטיס האשראי שאיתו בוצעה ההזמנה (לחברה יש זכות שלא לספק הזמנה לפי שיקול דעתה הבלעדי) מתי? בימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:00, יש לתאם טלפונית במספר שלנו

המרכז הלוגיסטי שלנו נמצא בבנין טופ רסקו בדרך ההעצמאות 40, יהוד.

Q?

מהם הנהלים לגבי ביטול הזמנה?

A.

ניתן לבטל ולהחזיר הזמנה עד 14 ימי-עסקים ולקבל עליה החזר מלא. ניתן להגיע אלינו למרכז הלוגיסטי עם ההזמנה ולאחר בדיקה נעניק זיכוי מלא לכרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה.

Q?

האם לאחר סיום הזמנה ניתן לשנות אותה?

A.

במקרים כאלה יש לפנות למוקד השירות הטלפוני או במייל

Q?

כיצד מתבצעת הרכישה באתר ?

A.

בצורה פשוטה, בטוחה ונוחה! ההזמנה מתבצעת דרך העברת המוצר/מוצרים לסל הקניות. בסוף בחירת כלל המוצרים ניתן להיכנס לסל הקניות דרך לחיצה על האייקון המופיע מצד השמאלי העליון של המסך, ושם לאשר את ההזמנה או לעדכן את הכמויות. לאחר שתאשרו את המוצרים תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים (כתובת, טלפונים זמינים למשלוח והערות לשליח) ואת פרטי כרטיס האשראי. בשלב הבא - אנחנו כבר בדרך אליכם.

Q?

האם ניתן לשלם במזומן בהגעה אליכם או לשליח?

A.

החנות שלנו היא חנות אינטרנטית ולכן ניתן לשלם בה רק בכרטיס אשראי או בחשבון PAYPAL המקושר לכרטיס בלבד. השליח המספק את ההזמנה הוא עובד של חברת שליחויות חיצונית ולא שלנו ולכן לא ניתן לשלם לו.

Q?

איך המוצרים מגיעים הביתה, ותוך כמה זמן?

A.

הקנייה מהירה ופשוטה. המשלוח יצא עם חברת שליחויות שתגיע אליך בין השעות 08:00-17:00 והתיאום יתבצע טלפונית. שליחינו מגיעים לרוב המוחלט של הארץ תוך כמה ימי עסקים

*הקדימו להזמין, ייתכנו עיכובים בהתאם לתקנון.

Q?

מה לעשות במקרה ששכחתי את הסיסמה לאתר?

A.

בעמוד הראשי של האתר יש להקיש על "התחבר" בצד ימין למעלה. לאחר מכן יש להקיש על "שכחת סיסמה?". במסך שייפתח יש להזין את שם המשתמש (אימייל, כפי שנכתב בעת פתיחת החשבון באתר), לאחר מכן תאמת המערכת את פרטי החשבון ותשלח סיסמה חדשה באי-מייל..

Q?

אפשר לקבל ייעוץ לפני הזמנת ?

A.

בשמחה! , שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם. פשוט התקשרו ל-077-504-0173 או כתבו למייל support@emojibracelet.co.il, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

Q?

האם האתר מאובטח?

A.

כמובן! השקענו משאבים רבים בבניית אתר המאובטח בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבטחת תוכן. הפרטים המוזנים למערכת נשמרים בה בסודיות, בעזרת שימוש בשיטות האבטחה ובמערכות ההצפנה המתקדמות ביותר הקיימות כיום. העברת המידע מהמחשב האישי שלכם אלינו מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL - Secure Socket Layer ). שיטה זו מערבלת את תוכן הנתונים והופכת אותם לרצף חסר משמעות של סימנים, אותיות ומספרים שלא ניתן לפענחם.

Q?

מה לעשות במקרה בו התקבל מוצר שאינו זהה לזה שהוזמן?

A.

במידה ונעשתה טעות בהזמנה יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו במספר 077-504-0173 אנחנו נשלח לכם את המוצר הנכון וניקח בחזרה את המוצר השגוי – כל זאת ללא תוספת עלות, כמובן.

^